top of page

Sadece Åžifreler

Güncelleme tarihi: 22 May 2022

30.04.2022




Düşmanını yaratanla dostça sohbetler. Aynaya gülümsemeler. Rüyalar. Rüyalarda affetmeler. Kendine küsmeler. Nefreti gözden geçirmeler. Kendini yeniden sevmeler. Paslanmış yeteneği özlemeler. Eller. Ellerini incelemeler. Ellerini yüzüne sürmeler. Yüzünü gizlemeler. Hatıralar ve anılar ve saklamalar ve yapılmayan konuşmalar ve edilmeyen yeminler ama en çok edilen yeminler. Kendine edilen yeminler. Kin gütmeler. Kinini sineye çekmeler. Öfkeyi çiğnemeler ve öfkeyi bir kez daha gündeme getirmeler. Yazmalar, okumalar, düzeltmeler. Gülümsemeler. Kendi yazdıklarına gülümsemeler. Sonra kendi kaderini belirlemeler. Yazdıklarını yaşadığını keşfetmeler. İçinin titremesi. İçinin çok titremesi. Şarkı söylemeler. Hatırlanan geçmişler. Pişmanlıklar ve girilmemesi gereken evler. Pişmanlıklar ve girilmemesi gereken yataklar. Titrek balkon konuşmaları. İçilen birer sigara. 'Peki nereye kadar böyle devam edecek?' Anıları silememeler. Gülümsemeler. Pişmanlıklar ama güzellikler. Çok güzellikler. 'Gerçekten pişman mısın?' İnkâr etmeler. Pişman olmadığını itiraf etmeler. Hüzünler. Şarkı söylemeler. 'Sen de gerçekten kindar değilmişsin!' Savunmaya geçmeler. Gülümsemeler. Hüzünler ve gülümsemeler. Birtakım can sıkıcı işler ve misafirler. Birkaç şarkı söylemeler. Yüzünü avuç içlerine emanet etmeler. Hayaller. Kapanış.

5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Bana Mutluluk Hiç Yakışmıyor

21.05.2022 Bana mutluluk hiç yakışmıyor. Mutluluk bana hiç yakışmıyor. Mutluluk bana hiç mi hiç yakışmıyor, değil mi? Doğamda yok benim mutluluk. Neşe belki, biraz var. Belki biraz şımarıklık, nereden

Hiçbir Bağlamı Olmayan ve Aslında Hiçbir Şey Anlatmayan

20.05.2022 Zamanla hep bir problemim oldu benim. İlk ne zaman başladı bilmiyorum. Hayata ilk ne zaman bu gözle baktığımı hatırlamıyorum. Hafıza denen şeyin nankörlüğü zamanla olan problemi ortadan kal

Hatta Çok Daha Öncesinde Benim Bu Nefretim

17.05.2022 "Doğru. Hepimiz Tanrı'nın çocuklarıyız romantik bir düşüncede. Ancak doğanın ve ışığın gölgesinde Dağılmış ve çirkin bir toz bulutundan Ve umutsuzluktan başka atayamıyorum cismimizi. Zaten

Post: Blog2_Post
bottom of page