top of page

Gerek Yoktu Buna

08.06.2022



Ne güzel değil mi?

Bardaktan boşanırcasına yağıyor yağmur

Çıldırmış gibi gökyüzü

Gürlüyor

Umay,

Sorma neden dik duruyorsun, neden sızlanıyorsun diye

Ayak uydurmalıyım hayata, ayak uydurmalıyım gökyüzüne

Söyle onlar da sormasın neden boynum ıslandı

Nedir bu yaÅŸlar?

Umay, söyle onlara

On yıl yaşlanamam ben bir gecede

Geride kalanlar aynı kalırken yaşlanamam ben

Zamanın içinden geçemem, zamanı delemem

Umay, söylesene bana

Yanlış bir aşka düşemem ben

Anlayamam tanımadığım bir insanı bu kadar derinden

Nasıl anlaşılır?

Daha tanıyamadığımı bile anlayamamışken

Yetmemiş konuşmalar, bakışmalar, dokunuşlar

Hiçbir şey yetmemiş belli ki



Ama benim sorunum bu deÄŸil ki

Tanımadığım bir insanı anlayabilirim ben

Anladığım da değerlidir, güzeldir benim için

Canımın ta içinde saklarım onu

Sakınırım

Tanıyabilirdim, tanımak isterdim de

Söylesene Umay

O tanımak istemedi de

Söyle bana, tanımak istemediği için deldin sen zamanı

On yıl yaşlandın de

Söyle Umay

Bak nasıl gürlüyor gök, tekrar deliyorsun zamanı

Umarım bu yağmur da deliyordur onun aklını

Kalbini deÅŸiyordur

O her güne başladığında yarım kalanın parlaklığı

Kör bırakıyordur gözlerini

Söyle Umay

Öyle hüzünlü

Öyle hüzünlü ki yanlış olanın peşinden koşuşun

Öyle hüzünlü ki yanlış bir bağı aklına dolayışın

Söyle Umay, söyle onlara

Çok özlüyorum ben, çok özlüyorum

Geçecek mi bilmiyorum

Işık bir yanıp bir sönüyor

Yanışına kanıyorum

Yanlış biliyorum

Ama inanmak gelmiyor içimden

4 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

.

O kadar zor ki; o kadar zor ki bunca pisliğin içinde kendini öldürmemek! O kadar zor ki kendin bunu düşünürken sevdiğin insanı bundan vazgeçirmeye çalışmak! O kadar yorucu ki çevredekilerin mutluluğun

Bir Kendi

Bir kadın haykırıyor gecenin içine Bir kadın haykırıyor rüyanın içinde Sanki önceden esmiş gibi Önceden sezmiş gibi sanki Olacakları ve olanları Labirentler içinde. Çiçekler, Göğsünde tuğlaların Hüzün

A Note to the Amaranth

It's that way sometimes You get to hide your eyes Behind the utmost wiles Don't ever tell a soul You're the broken of us all With the walls and the clock in your mind

Post: Blog2_Post
bottom of page